Chcesz sprzedać gotowe spółki w Warszawie? Usługi: obsługa księgowa, windykacja sądowa, optymalizacja podatkowa!

Jak zdobyć sławę dzięki wywiadom w telewizji

W czasach coraz ostrzejszej konkurencji najpotężniejszym orężem w walce o popularność jest telewizja. To magiczne pudełko zwykle zarezerwowane jest dla gwiazd filmowych i polityków. Ale – zgodnie z zasadami psychologii – ich prestiż spływa także na ciebie, jeśli pojawisz się w znanym i łubianym programie.

Marilee Driscoll byłaby jeszcze jedną, nikomu nieznaną specjalistką od programów emerytalnych, gdyby nie zdecydowała się na zaistnienie w mediach i nie udzieliła wywiadu w ogólnokrajowym programie „The Early Show”, który zapewnił jej reklamę w całym kraju. Wystąpienie w CNN umocniło pozycję Mary Lou Andre jako znanej stylistki i zwiększyło jej wiarygodność na lokalnym rynku w Nowej Anglii. Cotygodniowa obecność Vicki Donlan w New England Cable News zapewniła jej reklamę jako wydawcy miesięcznika „Womens Business”.

Co zrobić, aby wystąpienia w mediach przyniosły pożądany rezultat. Niektórzy zastanawiają się, czy wystąpienie w telewizji rzeczywiście warte jest czasu, wysiłku i pieniędzy, jakie może pochłonąć uzyskanie zaproszenia. „Dostanę tylko od trzech do sześciu minut – narzekają. – Czy warto się trudzić? A jeśli docelowi odbiorcy mnie nie zobaczą?”.

Wartość wystąpienia w telewizji nie ogranicza się do tych kilku minut spędzonych na rozmowie z gospodarzem. Chodzi o to, aby udział w programie procentował w każdej godzinie każdego dnia, przez 365 dni w roku. Na przykład Marilee Driscoll wiedziała, że nawet jeśli jej docelowi odbiorcy nie zobaczą udzielonego przez nią wywiadu w „The Early Show”, będą mogli go obejrzeć wielokrotnie za pośrednictwem strony internetowej lub przeczytać o nim w jej materiałach promocyjnych.

Rebecca Morgan, doradca ds. zarządzania, przyjęła zaproszenie do wystąpienia w „The Oprah Winfrey Show”, choć wiedziała, że w ten sposób nie dotrze bezpośrednio do odbiorców docelowych – specjalistów zajmujących się biznesem. Wiedziała też jednak, że każdy marzy o otrzymaniu zaproszenia do tego programu i że udział w nim zwiększy jej prestiż, otwierając tym samym drogę do ogólnokrajowych programów związanych z jej działalnością.

Na swojej stronie internetowej umieściła informację o wystąpieniu w tym prestiżowym programie, a na wizytówkach wydrukowała słowa „gość Oprah”. Dzięki temu jedno kilkuminutowe wystąpienie zaczęło pracować dla niej przez 24 godziny na dobę.

Podobne Artykuły

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.