Chcesz sprzedać gotowe spółki w Warszawie? Usługi: obsługa księgowa, windykacja sądowa, optymalizacja podatkowa!

Jak sprzedawać produkty i usługi przez Internet

Sprzedawanie przez Internet produktów, które same w sobie mogą stanowić narzędzie marketingowe, zapewnia dodatkowe źródła dochodu. Jeśli wygłaszasz prelekcje i piszesz artykuły lub książki, zapewne przechowujesz w szufladach skarbnicę kapitału intelektualnego.

Marilee Driscol, która uzyskała status eksperta od planów emerytalnych, sprzedaje teraz produkty zawierające informacje o tym, jak inni eksperci mogą wykorzystać jej techniki, by uzyskać darmową reklamę. Jane Pollak, znana prelegentka, która stworzyła niszę rynkową, ucząc tradycyjnej sztuki malowania pisanek, dostała się do telewizji, a następnie przygotowała produkty, w których doradza, jak się reklamować. W końcu napisała książkę Soul Proprietor: 100 Lessons from a Lifestyle Entrepreneur (100 lekcji, jak prowadzić własny biznes).

Marcia Yudkin, specjalistka do spraw marketingu i autorka ponad 11 książek, prowadzi dochodową działalność jako prelegent. Swoją wiedzę wykorzystała do stworzenia książek elektronicznych, kursów audio i raportów specjalnych. Darren LaCroix, mistrz świata w konkurencji publicznych wystąpień z 2001 r., dzięki odniesionemu sukcesowi przygotował serię produktów na taśmach audio i wideo. Aby produkt odniósł sukces rynkowy, należy:

– określić problemy odbiorców docelowych i podać konkretne rozwiązania,

– podać te rozwiązania w różnych formatach, takich jak:

– książki,

– książki elektroniczne, które można pobrać przez Internet,

– płyty CD,

– streaming audio (strumieniowa transmisja danych audio),

– drukowane podręczniki lub raporty specjalne,

– podręczniki lub raporty specjalne, które można pobrać przez Internet,

– drukowane broszury z poradami,

– broszury z poradami, które można pobrać przez Internet,

– konsultacje przez e-mail,

– konsultacje przez telefon,

– seminaria telefoniczne,

– internetowe seminaria w czasie rzeczywistym, z transmisją głosową,

– kursy internetowe.

Poszukiwanie źródeł dochodów

Kluczem do przygotowania dobrej oferty dla subskrybentów oraz obecnych i potencjalnych klientów, która zagwarantuje dodatkowe dochody, jest:

– stworzenie asortymentu produktów dla określonej niszy,

– przygotowanie każdego produktu w różnych formach.

Załóżmy, że napisałeś książkę i zachowałeś do niej prawa. Ponieważ nie każdy ma czas na przeczytanie 200 stron i większość ludzi szuka konkretnych informacji, możesz na podstawie jej fragmentów stworzyć oddzielne produkty, takie jak książki elektroniczne lub broszury z poradami, które można pobrać z Internetu.

Jeśli nie napisałeś książki, ale masz na swoim koncie trochę artykułów, możesz rozważyć przekształcenie tematów, których dotyczą, w wypunktowane listy lub broszury z poradami dostępne przez Internet. Jeśli wygłaszasz prelekcje i prezentacje, rozważ sprzedawanie ich w postaci nagrań audio lub wideo. Oprogramowanie takie jak Adobe Audition umożliwia tworzenie na komputerze osobistym produktów o profesjonalnym brzmieniu. Możesz również przepisać prelekcję lub zapisać prezentację i sprzedawać ją w formie pliku PDF) który można pobrać przez Internet.

Jeśli nie piszesz ani nie występujesz publicznie, możesz wykorzystać pytania często słyszane od klientów. Jeśli z kolei prowadzisz seminaria, wykorzystaj pytania, które zadają ich uczestnicy. Umieść ten materiał w pliku PDF lub audio. Pamiętaj także, że wielu ludzi odniosło sukces, dyskutując z innymi ekspertami w czasie telefonicznych seminariów, a następnie – po uzyskaniu ich zgody – sprzedając takie wywiady w postaci nagrań audio.

Podobne Artykuły

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.