Chcesz sprzedać gotowe spółki w Warszawie? Usługi: obsługa księgowa, windykacja sądowa, optymalizacja podatkowa!

Raport

Raport wyróżni Cię z tfumu, sprawisz dzięki niemu wrażenie eksperta w swojej dziedzinie. W którymś momencie powinieneś sporządzić „Raport specjalny”. Jego długość jest dowolna, proponuję tysiąc lub dwa tysiące słów na temat swojej firmy lub branży, w której działasz. Przygotowanie raportu zajmie Ci kilka wieczorów, ale i sprawi przyjemność. Raport nie musi mieć błyszczącej okładki, być kolorowy ani zawierać fantazyjnej grafiki. Kilka stron solidnych, praktycznych informacji, powielonych za pomocą kserokopiarki i spiętych w rogu zszywaczem zupełnie wystarczy. Daj go komuś do przeczytania i zadbaj o to, aby wyglądał profesjonalnie i nie zawierał błędów językowych ani interpunkcyjnych.

Być może zapytasz, po co marnować czas na pisanie raportu, skoro i tak całkowicie poświęcasz się swojej firmie – nie jesteś w końcu nauczycielem. Pisząc raport wyróżnisz się z tłumu. Zostaniesz uznany za eksperta we własnej dziedzinie. Tylko eksperci piszą raporty, a za ich usługi płaci się więcej. t Ludzie lubią dostawać coś za darmo, rozważ zatem umieszczenie w swoim ogłoszeniu i materiałach promocyjnych frazy „Zadzwoń teraz, aby otrzymać otar/noM/y egzemplarz raportu”.

Jak opublikować raport? Udaj się do największych „wydawców” świata – poważnej drukarni we własnym mieście – aby go powielić. Na tym właśnie polega działalność wydawnicza. Chodzi jedynie o to, aby wydrukować raport, co przyniesie Ci szereg korzyści. Możesz dzięki niemu zdobyć wiarygodność i zwiększyć liczbę otrzymywanych zleceń. Ludzie lubią dostawać coś za darmo, rozważ zatem umieszczenie w swoim ogłoszeniu i materiałach promocyjnych zdania „Zadzwoń teraz, aby otrzymać darmowy egzemplarz raportu”.

Kiedy zadzwoni potencjalny klient, będziecie mieli okazję dowiedzieć się o sobie więcej. Reakcję klientów na raport zbadaj po upływie tygodnia od jego rozesłania. Jeśli prosili oni o niego, to z pewnością go przeczytają. Upewnij się zatem, że wyjaśniasz w raporcie, jakie działania klienci mają podjąć po jego przeczytaniu – na przykład „Zadzwoń dziś, aby zamówić bezpłatną sesję próbną”.

Podobne Artykuły

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.