Chcesz sprzedać gotowe spółki w Warszawie? Usługi: obsługa księgowa, windykacja sądowa, optymalizacja podatkowa!

Public relations

Public relations to najtańszy sposób na rozreklamowanie siebie i swojej firmy przed szerszą publicznością za pomocą mediów. Public relations, czyli PR, jest dlatego tak istotną dziedziną działalności, ponieważ daje Ci darmową możliwość pokazania się przed szerszą publicznością dzięki mediom takim jak radio, telewizja czy prasa. Najłatwiej dostać się na łamy lokalnej gazety. Zadzwoń do gazety i opowiedz o swojej firmie osobie odpowiedzialnej za wiadomości biznesowe. Być może z Twoim odejściem z poprzedniej firmy wiąże się jakaś ciekawa historia – wtedy możesz zainteresować nią reporterów z innych działów. Jeśli będziesz miał szczęście, być może od razu zostanie przeprowadzony z Tobą wywiad telefoniczny. Najważniejsze, aby Twoja historia była interesująca i w miarę możliwości poruszała aspekty lokalne.

Już w tym momencie masz odpowiedni temat na reportaż, choć być może nie zdajesz sobie z tego sprawy. Oto on: przeczytałeś książkę pod tytułem Wylej własnego szefa autorstwa przedsiębiorcy Jonathana Jaya. Zmieniła ona Twoje życie, gdyż zrobiłeś dokładnie to, co sugeruje tytuł. Dołączyłeś do rosnącej armii pracowników, którzy zwolnili własnego szefa, zatrudnili siebie samych i otworzyli własną firmę. Spróbuj. Nigdy nie wiesz, może podchwycą temat!

Jeszcze łatwiej jest trafić do gazety darmowej. Pewnie zastanawiasz się, czy ktokolwiek je czyta. Pewnie tak, gdyż gazeta taka podaje informacje na temat lokalnych wydarzeń i handlu. Nie jest to tak naprawdę istotne, liczy się to, że piszą o Tobie w gazecie. Zawsze możesz zapytać potencjalnego klienta „Czy czytał Pan o mnie ostatnio w prasie?”. Możesz również skserować artykuł i rozesłać go jako część pakietu reklamowego. Ludzie wierzą w to, co czytają w gazetach. Twoja historia wyda im się prawdziwa. Czytelnicy, słuchacze i widzowie nie są głupi.

Podobne Artykuły

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.